angan-angan menjadi kenyataan (camera berinternet)

assalamualaikum w.b.t. berdirinya saya disini adalah untuk membincangkan masalah permasalahan yang berkaitrapat dengan gejala sosial dikalangan remaja masa kini. masalah yang dimaksudkan adalah sentiasa ingin berada diatas talian walau dimana sahaja... ape bende lah yang aku merepek ni ea.?? acah-acah debat je... sebenarnya post kali ini berkaitan kamera yang boleh buat online tu Samsung GALAXY Camera
Camera. Reborn. - Samsung GALAXY Camera

canggih lagi cantikkan?? dulu aku cuma anggap ni sebagai troll semata-mata sebab aku dulu pnah kne troll pasal kamera boleh online ni... tp sekarang samsung telah merialisasikan angan-angan tu... dulu aku penah kene troll kat website ni

Canon Perkenalkan Canon iP Mark II – Penyesuai DSLR Kepada Telefon Pintar 

sekarang ni yang betul... siap amek boleh terus upload kat instagram pulak tu... nak chatting pon lepas lagi apatah lagi online... memang serba boleh la orang kata...paling sesuai digunakan oleh kaki upload gambar...

You Might Also Like

0 rungutan

thanx for follow me...

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...