operation

Lilypie Angel and Memorial tickers

thanx for follow me...

Monday, September 8, 2014

haiwan ternakan hamba

Hai, assalamualaikum kepada pembaca muslimin dan muslimat...
Salam sejahtera kepada yang lainnya...
Semoga hari anda baik dari semalam...

Setelah sekian lama terlupa tentang 
kewujudan blog ini, saya memohon maaf
Jika ada bacaan disini yang menyinggung
Perasaan mana-mana pihak...

Sesungguhnya blog ini tiada kaitan dengan
Mana-mana pati politik... Eh eh eh...
Macam meleret sangat ceritanya...
Ini berpunca dari penantian idea keluar...

Sempena hari pertama menjada pelajar
Semester 4 sarjana muda ini, 
Cuma nak kongsi beberapa haiwan peliharaan
Yang sedang dibela Sekarang ini...

Yang pertama seekor burung...
Ia mempunyai kelebihan sendiri...
Iaitu boleh menghantar perutusan dan berita
Ia boleh mencapai sehingga kelajuan 3g

Pemilikan berlaku pada 28 mei tahun kuda

Seterusnya adalah ikan emas atau gold fish
mampu ditunggang sehingga 5 makhluk bersaiz sederhana...
Meter sehingga 160km/j, tidak digalakkan laju
Penerimaan pada 24 ogos tahun kuda

Sila klik pada gambar jika rabun

Ini dua haiwan yang membantu hidup
Si musafir dendang perantauan...
Harap berjasa dengan lebih lama...
Sekian sahaja, terima kasih...

*formatting penulisan ala2 lirik lagi berangkap

Monday, April 14, 2014

[kemas kini] Istiadat Konvokasyen Ke-80

Assalamualaikum, 
salam sejahtera, 
salam UiTM dihatiku dan 
salam UiTM melaka 30tahun.

panjang kan salam ni, 
tujuan nk bagi semua rasa sejantera je bila blogwalking kat sini...

dari tajuk tu mesti paham apa yg nak disampaikan, kan~
Istiadat Konvokasyen  Ke-80

sumber: uitm

bagi yg tergolong dalam sidang diatas anda dah boleh cek 
-tarikh anda konvo
-tempat di mana
-sidang ke berapa
-susunan nama
-bil bayaran

untul lebih lanjut sila layari
masuk ke ruangan Istiadat Konvokasyen  Ke-80
segala kemaskini akan di muat naik tak lama lagi...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive

Pelawat-pelawat