Pertandingan di Gangnam [kejam]

Assalamualaikum w.b.t. pengunjung-pengunjung blog ini, saya harap semua dalam keadaan baik dan sejahtera... 
Dalam kesejukan dikawasan rumah akibat hujan lebat, saya merayap-rayap dalam facebook, twitter dan blog-blog... tiba-tiba terjumpa dengan kisah yang x pernag terpikir nak tau sebab saya tak minat dengan korea ni...Saya terbaca pasal kisah disebalik gangnam ni... Gangnam adalah sebuah bandar di korea selatan.

Gangnam "Selatan Sungai", secara rasmi Gangnam-gu adalah salah satu daripada 25 gu(daerah kerajaan tempatan) yang membentuk bandar Seoul , Korea Selatan . Pada tahun 2010, Gangnam mempunyai penduduk 527.641, menjadikannya daerah ke-4 paling padat di Seoul. Gangnam adalah daerah ketiga terbesar di Seoul dengan kawasan seluas 39,5 km 2. Sehingga Gangnam-1980 awal ini dan kawasan jiran yang telah kekal yang kurangnya dibangunkan di Seoul, tetapi satu pembangunan luar biasa sejak 30 tahun yang lalu telah diperolehi ia reputasi menjadi-kawasan yang paling mewah, dinamik, dan berpengaruh di kedua-dua Seoul dan Korea Selatan sebagai keseluruhan. Gangnam district. (2012, October 30). Retrieved from http://en.wikipedia.org/wiki/Gangnam_District.

aku terbaca pasal kes gangnam ni kat sini : KISAH BENAR: SECEBIS CERITA DUKA DARI GANGNAM (Kisah disebalik lagu Oppa Gangnam Style terbongkar 


Tapi kesahihan cerita ni masih belum dapat dibuktikan

eh! kucing ni pon nk menari gak...-..-"

You Might Also Like

0 rungutan

thanx for follow me...

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...